Who can say for certain
Maybe you’re still here
I feel you all around me
Your memories so clear
    
誰可以確定的說
也許你依然還在這裡
我感覺到你還在我身邊
對你的記憶仍然如此鮮明

Deep in the stillness
I can hear you speak
You’re still an inspiration
Can it be
That you are mine
Forever love
And you are watching over me from up above
寂靜中的深淵裡
我可以聽到你說話
你仍然是一抹靈感
難道 你是我永遠的愛
你始終在遠處守護著我

Fly me up to where you are
Beyond the distant star
I wish upon tonight
To see you smile
If only for awhile to know you’re there
A breath away’s not far
To where you are
    
讓我像彩雲追月那般追逐著你
越過遙遠的恆星
我祈禱在今夜   看到你的微笑
如果只有一瞬間洞悉你在哪裡
一個呼吸般消逝的霎間並不遙遠
我會追隨著你

Are you gently sleeping
Here inside my dream
And isn’t faith believing
All power can’t be seen
你輕輕地睡著了
就在我的夢境裡
不是信仰能否讓人相信這一切
而是一切的力量都已經無法挽回

As my heart holds you
Just one beat away
I cherish all you gave me everyday
’cause you are mine
Forever love
Watching me from up above
正如我的心真誠地擁有著你
就能戰勝一切阻撓
我珍惜你對我付出的每一天
因為你屬於我  永遠的愛
一直守護著我

And I believe
That angels breathe
And that love will live on and never leave
我相信
這天使的呼吸
和所有的愛  將永遠伴隨著我們   不會離開

關於愛情的電影及歌曲,聽太多了. 針對“愛情”,早有無數人為這二字作出多番詮釋.

我的答案是──沒什麼好說的,也沒有道理可言.只有對的人,才能讓人無怨無悔地固執堅守下去.

你願不願意住在我腦中?我對盲目地忙碌感到有些厭煩了.

追隨著你,跨越恆久的時間隧道..走過宇宙星空般廣闊的天空,你始終守護著我.

因為有你,我不再落得踽踽獨行.

長至時空都無法隔離的心之距離.

不管你身在何處...始終長存我心間.

過了一天的痛苦生活,就少了一天的痛苦,總有苦盡甘來的一天!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Celest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()