img_1142875_25764378_0.jpeg
Another day has gone
I`m still all alone
How could this be?
You`re not here with me

另外一天又過去了
我仍然獨自生活著
怎麼會這樣?
你不再這裡繼續陪在我身邊

You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold?

你從來不說再見
有人告訴我為什麼會如此
你必須離去
如此冷默地離開我的世界嗎?

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear And says

每一天,我坐下來靜靜地問自己
愛...到底是怎麼流逝而走的
一些輕聲細語在我的耳朵低聲說

That You are not alone
But I am here with you
Though you`re far away
I am here to stay

就是...你並不孤單
但我在這裡陪著你
盡管你已經漸行漸遠
我還是在這裡駐留

But you are not alone
I am here with you
Though we`re far apart
You`re always in my heart
But you are not alone

但是...你並不孤單
我在這裡陪著你
雖然我們相距遙遠
你總是深深停留在我心中
但是你並不孤單

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come and hold you in my arms

只是在其他夜晚
我想我聽到你隱隱的哭訴
懇求我來到你身邊,擁你入我懷裡

I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin

我能夠聽到你心中的祈禱
你沉重的負擔,我將幫你承擔
但首先我需要緊緊握著你的手
然後..永遠將始於此時此刻

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear And says

每一天,我坐下來靜靜地問自己
愛...到底是怎麼流逝而走的
一些輕聲細語在我的耳朵低聲說  

That You are not alone
But I am here with you
Though you`re far away
I am here to stay

就是...你並不孤單
但我在這裡陪著你
盡管你已經漸行漸遠
我還是在這裡駐留

But you are not alone
I am here with you
Though we`re far apart
You`re always in my heart
But you are not alone

但是...你並不孤單
我在這裡陪著你
雖然我們相距遙遠
你總是深深停留在我心中
但是你並不孤單  

Oh,whisper three words,
And I`ll come running, darling
And girl, you know that I`ll be there

I`ll be there
噢,耳邊輕柔細語的三個字,
親愛的,我將會飛奔而來,迎向你
女孩,你知道我會毫不猶豫的奔向你

我真的會出現在那裡

 

 

PS:給親愛的阿呆:

When you walk through the storm, hold your head up high,

當你走過風暴,請挺胸抬頭,仰不愧於天

And don't be afraid of the dark

不要害怕黑暗

At the end of the storm is a golden sky,

風暴結束後,將是一片金色燦爛的天空,

And the sweet silver song of a lark.

和百靈鳥吟唱,銀鈴鐺般甜美悠耳的悅曲


Walk on through the wind, walk on through the rain,

走在逆風,行走在暴雨中,

Though your dreams be tossed and blown,

雖然你的夢想被遠遠拋擲於身後,被徹底的吹散

Walk on, walk on with hope in your heart

行走,請繼續行走,不要停下你的步伐,與你充滿希望的心繼續向前邁進

And you'll never walk alone,

而你不會獨行邁進

You'll never walk alone.

你將永遠不會孤身上路

MV FROM:http://blogs.yahoo.co.jp/mjsk_arashi5/

arrow
arrow
    全站熱搜

    Celest 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()